Diensten 

Wist je dat een rommelige omgeving zorgt voor een verlaagde productiviteit, een negatieve instelling, verminderde motivatie en de afname van jouw geluk? Daarnaast zorgt het voor een verhoging van cortisol (stresshormoon). Niemand wil dit toch? Jij bent op mijn website gekomen omdat jij weer overzicht en structuur wil. Op de bank kunnen ploffen of naar bed gaan zonder nog te bedenken wat je allemaal nog móét doen. Jij wil weer de regie hebben over jouw eigen leven. En dat kan! Investeren in jouw eigen geluk, leven en gezondheid is zo ontzettend waardevol en belangrijk. Heel graag help ik jou hierbij! 

Voorbeelden van hulpvragen waarmee wij samen aan de slag kunnen:

- Organiseren van jouw woning of een gedeelte hiervan
- Organiseren van jouw woning i.v.m. ruimte maken voor een baby-, hobby-, studie- of werkkamer
- Organiseren van jouw administratie, weekplanning of e-mail
- Organiseren van jouw foto's (analoog of digitaal)

- Organiseren van jouw woning i.v.m. een verhuizing / scheiding / samengestelde gezinnen / overlijden
- Woning foto klaar maken voor verkoop / ondersteuning voor, tijdens en na verhuizing 

- Individuele coaching op jouw werk om weer controle te hebben over jouw werkzaamheden/taken
- Als je wegens ziekte tijdelijk of permanent jouw woning, administratie of weekplanning niet op orde kunt houden

- Digitale nalatenschap maken om jouw nabestaanden overzicht te geven over wat er met jouw documenten en accounts moet gebeuren na overlijden


Heb je een hulpvraag dat niet aansluit bij één van de bovenstaande punten? Neem dan gewoon contact met mij op via naomi@love2organize.nl of 06-34414287 en dan kijken we samen naar de mogelijkheden. 

 
 
 
E-mailen
Bellen
Instagram
LinkedIn